onsdag 5 november 2014

Helgen som var

Jag tog bussen upp till Huvudstaden.
6 timmar till att enbart sitta med en bok, kolla landskapen som svepte fram och slumra till utan att någon eller något ropar "MAMMA" i örat.

Sen landade jag hos Katarina åkte iväg till hennes bror med familj åt fantastisk god mat, drack vin, småfnissade och gapskrattade fram till småtimmarna. 


Sen gick vi hemåt kröp ner under täcket, blundande och vaknade 10:40 dagen efter!
Har fan aldrig hänt dom senaste fem åren.
Drog ner och strosade på "SoFo", fyndade i second hand butiker, åt sen middag på "Vapiano" laddade batterierna helt enkelt.


Kvällen sen svidade vi om och åkte på Halloweenfest.
Själv skulle jag föreställa en flygvärdinna från "Pan Am" som hade skurit av sig handlederna då hon var olyckligt kär älskarinna till piloten.Tyvärr råkade mitt tillmålade blod smetas ut grundligt under jackan när vi åkte till festen.


Men vad gjorde väl det.
Kvällen bjöd på jelloshots.
Tilltugg och väldigt gott sällskap.



Dagen efter åkte jag hem full med energi för att möta upp familjen som stod och skrek "MAMMA" i hallen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar